5.12.13

stress juga boleh menyanyi

setelah lama meninggalkan stress.
stress datang kembali.



buatkan aku terfikir:

adakah ini stress?

wow, i feel so alive.


 # # #


setelah selesai interview yg sgt dragging td,

aku mula pandu pulang.
baru bermula perjalanan, tiba2 aku mula tercari2 semula
cd the strokes lama yg terselit2 dalam ruangan kereta.
'room on fire' tajuknya.

dengan skill multitasking yg simple2. aku pasang cd itu sebelah tangan sambil sebelah tangan lagi pegang stereng.

 


sepanjang perjalanan, dalam menempuh trafik yg semakin atau progressively mula sesak.

aku melalak sorg2 dalam kereta.
boleh jadi juga aku melalak bersama stress.

wow, mmg btol2 'room on fire' gaya dia. terer btol band ni. seronok btol. lain macam pnye seronok.





buat aku feel so alive.


puas,
hafiq








 























No comments: