4.4.09

Post saya yang bertajuk "Post saya yang bertajuk"

Petang td, setelah sekian lama menyembunyikan diri di tanah Nilai, saya, rakyat Hussein Onn telah pergi melawat antara salah satu tempat menarik atau 'hotspot' di Kuala Lumpur: Pavilion. Ye, saya tahu, patutnya tulis: "hari ini saya peg pavilion. yeayy." lebih senang. tp semangat kental utk sy menaip pada malam ini tiba2 menjadi2. So? sage. . .Baik, berbalik kpd topik asl--->Pavilion. Melihat kpd pattern dan jenis org yg lalu lalang di sini telah menimbulkan sebuah kelainan. Setelah berjalan sambil memerhati, hmm, barulah ku sedar, rupanya aku da lama x tgok orang melayu sebegini rupa(as in, ramai la). haha. Rasa cam kat dunia laen pon ade. huhu. Yela, kegiatan2 ak pergi ke tempat2 sebegini rupa pon da jarang sejak kebelakangan ni. Dgn college ku yg sangat 'international', muke melayu kampung, melayu klasik, melayu kacuk mahupon melayu moden yang pelbagai agak jarang dpt dilihat. Ketika di sana, dalam hatiku berkata, "ada lagi melayu rupanya". haha. Jadi, saya pon seperti melepaskan rindu pabila berlegar2 di sana tadi(sumpah ak da xde point da dow). Sekian.


orang Melayu tp xpure,
hafiq


p/s: maaf jika post ni berbau 'kaum', da nama pun blog en. haha

4 comments:

Imran said...

aah doe
ko nye blog ade bau "kaum" r
mcm mane ko bley bg ade bau?

*_* said...

spray r. ko ni . common sense

Syafiq Afifi said...

kapal sama

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!